fbpx

Від дискусії до дій: частина доріг в Україні будуть платними

убер такси киев

Після десятирічних дискусій щодо реальності в Україні платних доріг, нарешті Кабмін визначився з першими трасами, які передадуть інвестору. Щоправда, прірва між намірами та реалізацією залишається. Отож, що маємо? Хочете дізнатись скільки коштує таксі в Києві? Тоді варто дізнатись вартість платних доріг! Дешеве таксі Києва вже буде великою рідкістю! Але це ще буде не скоро, тому давайте повернемося до нашої теми.

Усім очевидно, що проблема якісного ремонту українських доріг, і тим більше, питання будівництва нових доріг, державою вирішена не буде. Державні мужі вже тридцять років стверджують, що грошей немає… Але вони є у інвестора. А в українців, тобто користувачів та водночас виборців, є нестримне бажання таки побачити європейські шляхи.

Ціна питання? Скільки коштує таксі в Києві? Та ні не це питання!  Яка вартість платної дороги?

Очікувана вартість комфортного та швидкого проїзду за сотню кілометрів складе 77 гривень. Це ціна за можливість їхати по ідеальному дорожньому покриттю з максимально дозволеною швидкістю 130 км за годину. Також вимогою до платної дороги є наявність трьох смуг в обидва напрямки, без світлофорів та перехресть, адже платні дороги не мають проходити через міста та села.

*Платними можуть бути дороги виключно побудовані з нуля за інвестиційні кошти. Наявна інфраструктура залишається, як альтернатива.

скільки коштує таксі в києві - такси киев номера

Нюанс: користувачі мають здійснювати плату у євро. Передбачено три типи платних доріг: відкриті, закриті та змішані. Усі вони мають бути огороджені. На відкритих маємо сплатити за користування при в’їзді. На закритих – при спуску. Щодо змішаних – ще не визначились. На різних дорогах ціна може відрізнятись в залежності від розташування, суми інвестованих коштів та інтенсивності трафіку. Тарифи визначатиме Кабмін. Інвестор – ти ще тут?!

 

 

Коли ж буде перша платна дорога?

 

 

У постанові Кабміну визначили перших шість доріг. Вони є найважливішими та мають високий рівень інвестиційної привабливості. І тут повертаємось до вищезгаданого – прірва між намірами та діями.

 

 

Будувати нові дороги дорого та довго. Наприклад, найбільш цікава для капіталовкладень дорога Львів-Краковець може коштувати інвестору 600 мільйонів євро. Тривалість будівництва – три-чотири роки. Залишається ще варіант дозволити модернізувати повністю під європейські вимоги вже існуючу мережу. Варіант, але необхідно забезпечити альтернативу – безкоштовну дорогу.

 

 

35 млрд доларів – необхідна сума для повного оновлення інфраструктури України. Ще 25 млрд доларів – потреба на оновлення житлово-комунального фонду. Якщо концесія, як форма партнерства держави з приватним сектором в Україні виправдає себе, то перспективу стати комфортними для користувачів матимуть і вокзали, і аеропорти, і порти. Комфортні – значить платні?! Платні – значить комфортні?! Дороги покажуть куди рухаємось…

Завантажити додаток TAXIOMA – легко, іди за посиланням:

Догори
Ми використовуємо файли cookie, щоб надати вам найкращий досвід роботи на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися веб-сайтом Taxioma, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie.
ПОГОДЖУЮСЬ
ВІДХИЛИТИ